»Upoštevajo naj, de je e-skiro, sploh pri večjih hitrostih, ob zaviranju nestabilen. Kolesa e-skiroja so namreč majhna in občutljiva na razne razpoke na vozni površini, na dvignjene dele površin ter na razne ovire, kot je na primer kamenje in podobno. Pri vožnji e-skiroja je priporočljivo postopno zaviranje, odsvetovana je uporaba na mokrem vozišču, izjemno priporočena pa je uporaba zaščitne čelade.«
»To vključuje uporabo zaščitne čelade, upoštevanje prometnih pravil, omejitev hitrosti, zagotavljanje vidljivosti in redno kontrolo.«
»Ko ugotovimo večjo hitrost pri vozniku e-skiroja, sledi izrek globe v višini 250 evrov.«
»Kljub tem pozitivnim lastnostim je pomembno poudariti, da so električni skiroji pogost vzrok prometnih nesreč, ogrožajo varnost mladih in drugih udeležencev v prometu.«
»Vedno pa poudarjamo, da je nujna pravilna in odgovorna vožnja.«
»Neupoštevanje pravilne smeri in strani vožnje, vožnja v rdečo luč, neupoštevanje prometnih površin, neuporaba zaščitnih čelad in uporaba mobilnih telefonov, ki 'bistveno zmanjšajo njihovo vidno in slušno zaznavanje'.«
»Porast poškodb seveda pripisujemo pojavu električnih skirojev.«
»Odklepanje skirojev se nanaša na tehnični postopek, s katerim se odstrani ali zaobide tovarniško nastavljeno omejitev največje hitrosti električnega skiroja.«
»Kar zadeva električne skiroje, je zagotovo prvi korak v smeri urejanja tega področja, da se jih usmeri na površine za kolesarje...«
»E-skiro ni igrača, je lahko motorno vozilo, ki lahko z nevarno uporabo povzroči hude poškodbe.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju